eSZOK : PULPIT KLIENTA

FUNKCJE, KTÓRE
OTRZYMUJESZ:

O MODULE

Integracja z Comarch ERP Optima bez konieczności ręcznych importów plików

  • Elektroniczne archiwum dokumentów i dodawanie plików [pdf, jpg, png, tiff] z fakturami sprzedaży/zakupu.
  • Dostęp do rozliczeń z biurem rachunkowym (faktury wystawione przez biuro rachunkowe w Comarch ERP Optima).
  • Możliwość przesyłania skanów wyciągów bankowych do biura rachunkowego w formacie *.pdf.
  • Pulpit Klienta PLUS: Dodawanie załączników do dokumentów zakupu/sprzedaży (np. CMR, protokoły zdawczo-odbiorcze, umowy) oraz plików w formacie *.sta, *.mt940, *.csv do wyciągów bankowych.
  • Pulpit Klienta PLUS: Możliwość ograniczenia lub nadawania uprawnień użytkownikom do rejestrów VAT. i kategorii.
  • Pulpit Klienta PLUS: Dodatkowa funkcja potwierdzenia dokumentu przez użytkownika. Użytkownik może wskazać, które dokumenty mają być przeniesione do biura rachunkowego.

Pulpit Klienta Plus

  • Możliwość zmiany kolorystyki interfejsu (tryb jasny/ciemny).
  • Zaawansowane ustawienia okna logowania.
  • Możliwość tłumaczenie Interfejsu na wybrany język
  • Organizacja czasu pracy – możliwość tworzenia zadań wydarzeń wraz z automatycznymi powiadomieniami. Dzięki dodatkowym opcjom można zdefiniować rodzaj i cykliczność powiadomień dotyczących terminów płatności za faktury z biura rachunkowego jak i deklaracje, ponadto można ustawić powiadomienia windykacyjne dotyczące braku płatności za faktury z biura rachunkowego.
  • Możliwość rozszerzenia o dodatek Procedury i Interaktywne formularze która pozwala na tworzenie interaktywnych wzorów formularzy, które można udostępniać klientom jak i osobą z zewnątrz dzięki możliwości generowania linku zewnętrznego. Funkcjonalność ta wymaga dodatkowej licencji.

Moduł do wystawiania faktur

  • Moduł do wystawiania faktur sprzedaży i korekty, proformy oraz faktur zaliczkowych. Wystawione faktury są przesyłane bezpośrednio na rejestr VAT w Comarch ERP Optima bez konieczności ręcznego importu.
  • Możliwość drukowania faktur, wysyłania do kontrahentów wraz z linkiem do płatności online.
  • Możliwość importu/eksportu danych słownikowych pliku MS Excel z Comarch ERP Optima (kontrahenci, towary).
  • Pulpit Klienta PLUS: Nielimitowany import e-faktur kosztowych i sprzedażowych z KSeF.
  • Pulpit Klienta PLUS: Drukowanie faktur w języku obcym.
  • Pulpit Klienta PLUS: Wprowadzanie tłumaczeń produktów na język obcy.
  • Pulpit Klienta PLUS: Operacje seryjne dla faktur sprzedaży (zatwierdzanie, rozliczanie, drukowanie)
  • Pulpit Klienta PLUS: Możliwość wystawiania Faktur VAT Marża oraz Faktur Rolnik Ryczałtowy.
  • Pulpit Klienta PLUS: Możliwość generowania własnych szablonów dokumentów – faktury sprzedaży i faktury proforma.

Płatności / Deklaracje / Zestawienia / Dane kadrowe

  • Podgląd płatności i zestawień klienta (dane pobierane z programu Comarch ERP Optima).
  • Podgląd i możliwość pobrania deklaracji klienta (dane pobierane z programu Comarch ERP Optima).
  • Podgląd informacji z danymi kadrowymi i limitami urlopowymi pracowników (dane pobierane z Comarch ERP Optima).
  • Pulpit Klienta PLUS: Deklaracje pracownicze przesyłane z Comarch ERP Optima z możliwością wysyłki bezpośrednio na maile pracowników.
  • Pulpit Klienta PLUS: Rejestracja czasu pracy możliwość wprowadzania obecności i nieobecności przez klienta oraz drukowanie list obecności, dane przesłane do Comarch ERP Optima.
  • Pulpit Klienta PLUS: Umowy cywilnoprawne oraz rachunki do umów przesyłane z Comarch ERP Optima.
  • Pulpit Klienta PLUS: Prowadzenie rozliczeń gotówkowych i bankowych przez użytkownika w panelu klienta oraz możliwość przesłania ich do Comarch ERP Optima.
  • Pulpit Klienta PLUS: e-Teczka dostęp do elektronicznej dokumentacji pracowniczej zgromadzonej w każdej części e-Teczki w Comarch ERP Optima.

Czat / Załączniki /Analizy / Ogłoszenia

  • Możliwość przeglądania ogłoszeń dodanych przez biuro rachunkowe.
  • Możliwość przesyłania dodatkowych dokumentów jako załączniki między klientem, a biurem rachunkowym.
  • Czat z biurem rachunkowym - możliwość tworzenia osobnych wątków lub przypisywania korespondencji do faktur.
  • Dostęp do dodatkowych analiz (wiekowanie należności i zobowiązań, obroty według towarów, obroty według kontrahentów oraz sprzedaż w czasie, nieobecności pracowników, limity urlopowe).
  • Pulpit Klienta PLUS: Publikowanie ogłoszeń wybranym klientom z automatycznymi powiadomieniami e-mail/SMS.
  • Pulpit Klienta PLUS: Analiza geomarketingowa generowana na podstawie faktur sprzedaży.
  • Pulpit Klienta PLUS: Możliwość prowadzenia prywatnej korespondencji z wybranym użytkownikiem panelu klienta czy wybranym księgowym, możliwość tworzenia grup dyskusyjnych dzięki Komunikatorowi.
  • Pulpit Klienta PLUS: Analiza faktury lista pozwala utworzyć zestawienia wystawionych faktur w wybranym przedziale czasowym oraz pozwala pobrać te dane do arkusza kalkulacyjnego.
  • Pulpit Klienta PLUS: Analizy Wiekowanie należności i zobowiązań (handlowe) oraz Płatności (handlowe)- Lista pozwala tworzyć zestawienia dotyczące terminów płatności czy rozliczeń gotówkowych, bezgotówkowych prowadzonych przez użytkownika w panelu klienta.
  • Pulpit Klienta PLUS: Funkcjonalność zamknięcie miesiąca. Klient może przekazać informację o zamknięciu miesiąca do biura rachunkowego. Dzięki czemu biuro rachunkowe wie że klient zakończył m.in. sprzedaż na dany miesiąc, przekazał wszystkie dokumenty kosztowe, raporty kasowo/bankowe czy wprowadził obecności /nieobecności pracowników. Warunki zamykania miesiąca wynikają z nadanych uprawnień i konfiguracji w panelu administracyjnym. Informacja o zamknięciu miesiąca sygnalizuje księgowemu, że może przystąpić do rozliczania klienta pod względem podatkowym. Biuro rachunkowe również może przekazać informacje o zamknięciu miesiąca pod względem księgowo podatkowym. Istnieje możliwość otrzymywania powiadomień e-mail o zamknięciu miesiąca.
  • Powiadomienia systemowe oraz e-mail/SMS dla klientów w przypadku otrzymania nowej deklaracji, nowego powiadomienia (wpisu) czat, nowej faktury wystawionej przez biuro rachunkowe, nowego ogłoszenia, otrzymania nowego załącznika np. listy płac, nowej odpowiedzi na wiadomość przypisaną do dokumentu, powiadomienia kadrowo-płacowe (np. kończąca się umowa, badania lekarskie, dodatkowe kwalifikacje).

System powiadomień

moduł zintegrowany z Comarch ERP Optima

Wyślij zapytanie

5 999

CENA MODUŁU:

KOSZTY

PULPIT KLIENTA

Wyślij zapytanie

11 999

moduł zintegrowany z Comarch ERP Optima

Dla Klientów posiadających Pulpit Klienta w wersji standard cena 6000 zł.

PULPIT KLIENTA PLUS

Podane ceny netto (w PLN) nie zawierają podatku VAT. Publikowane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.

ZAUFALI NAM:

WSPÓŁPRACA

POZNAJ CAŁĄ OFERTĘ:

WIĘCEJ

SYSTEM

eSZOK

WSZYSTKIE

MODUŁY

JAK SIĘ Z NAMI PRACUJE?

OPINIE

Sylwia Kotowska

deFACTO

"Zautomatyzowanie codziennych czynności z wykorzystaniem oprogramowania eSZOK zdecydowanie zmniejsza niebezpieczeństwo popełniania błędów i oszczędza czas."

Robert Kęsoń

airROXY

"Nasz wybór padł na oprogramowanie by CTI i jesteśmy zadowoleni z dokonanego wyboru."

BR GAMA

Maria Grabowska

"Oprogramowanie eSZOK jest dla nas by CTI jest dla nas zdecydowanym wsparciem, które możemy zarekomendować biurom rachunkowym stawiającym na profesjonalizm i nowoczesność."

Maria Grabowska

Jacek Hadała

HADAŁA

"Praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas jej wykonywania".

Skontaktuj się z nami

666 856 051

FABRYKA OPROGRAMOWANIA Sp. z o.o.

ul. Świętojańska 35; 44-100 Gliwice; NIP: 631-266-72-37

Kapitał zakładowy 100 000 zł. Sąd rejonowy w Gliwicach,
X Wydział Gospodarczy; KRS 0000654936

tel: 32 335 35 35

e-mail: biuro@fabrykaoprogramowania.pl

DANE FIRMY

Dołącz do nas: